Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2025)
№ 4 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4
Опубліковано:
2025-10-06
Весь випуск
pdf
Інтегроване навчання
Проблемне конструювання формулювання теми літературного заняття
В. Шуляр
2-8
pdf
Уроки зарубіжної літератури
Кораліна у вирі випробувань. Урок за повістю Ніла Ґеймана «Кораліна» (7 клас)
В. Тусик
9-12
pdf
Щоб не опинитися у «світі спалених книжок». Урок за романом Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом» (9 клас)
І. Рогова
12-18
pdf
Наука – школі
Комікс-адаптація як засіб мотивації учнів до читання
С. Гарна, В. Козієва
18-20
pdf
Стилізація як засіб розвитку літературної компетентності учнів 9-11 класів
Л. Коткова
21-26
pdf
Література і театр
Людина у вимірі «нової драми». Художні відкриття Генріка Ібсена
О. Ніколенко, К. Ніколенко
27-34
pdf
Специфіка використання елементів плейбек-театру під час літературних занять
О. Мхитарян
35-39
pdf
Літературні ігри
Гра «Ходилка» на уроках зарубіжної літератури
І. Лебедюк
40-42
pdf
Майстерня вчителя
Як мотивувати учнів до навчання?
С. Гриценко, О. Величко, Ю. Швець
43-47
pdf
Учитель — замовник стартапу, а учні — креативна команда, що втілює ідею в життя. Метод проєктів у контексті міжпредметної інтеграції
Н. Черняєва, Н. Андріяш
48-49
pdf
Творчий портрет
Жива поезія душі. Інтерв’ю Василя Власюка з письменницею Галиною Британ
В. Власюк
50-52
pdf
Позакласні заходи
Український культурний код. Імена, що проростають крізь мовчання. Мистецька вітальня для учнів 8—9 класів
С. Бойко, Л. Шепета
53-58
pdf
«Неповторна Ліна — поетичний символ України». Сценарій літературно-музичної композиції до дня народження Ліни Костенко
С. Довганюк
59-64
pdf
Міжнародна підтримка України
Творчість, що об’єднує. Про участь учнів запорізької гімназії № 52 у виставці малюнків і хайку в Японії
В. Шигіна, Л. Гаджилова, Ю. Щедурських
65-67
pdf
Лист вдячності японським друзям
О. Щербина
68-69
pdf
Літературні завдання
Від пригод до глибоких сенсів: літературні завдання за твором Туве Янсон «Комета прилітає»
Н. Мельникова
70-78
pdf