Як мотивувати учнів до навчання?

Автор(и)

  • С. Гриценко
  • О. Величко
  • Ю. Швець

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4.340481

Ключові слова:

мотивація, навчання, учні

Анотація

Великі випробування, які нам доводиться долати у сучасному житті, здається, дещо змінюють уявлення про першочерговість тих чи інших проблем.
Хочеться все відкласти на той, майбутній, час миру і спокою. Але життя триває тут і зараз, і сьогодні діти у надскладних умовах продовжують ходити до школи, а від освіти, яку вони здобувають сьогодні, залежатиме те, наскільки вони будуть готові будувати нову мирну Україну. Багато в чому відповідальність за рівень освіти лягла на плечі вчителя. Педагоги звикли навчати, але сьогодні це екстремальні умови роботи, контакту з учнями, батьками. Завдання вчителів незрівнянно ускладнились.
Причини, які спонукали авторок цієї роботи поділитись своїми думками, виникли задовго до карантину і війни, що ускладнили процес навчання у школі дуже відчутно. Стрімкий розвиток і вплив на наше життя різного роду технічних «помічників» сьогодні, на мій погляд, теж роблять свою шкідливу справу наполегливо і дуже швидко.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-06

Як цитувати

Гриценко, С., Величко, О., & Швець, Ю. (2025). Як мотивувати учнів до навчання?. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (4), 43–47. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4.340481

Номер

Розділ

Майстерня вчителя