Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2025)
№ 1 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1
Опубліковано:
2025-05-12
Формуємо компетентність
Компетентнісна літературна освіта: модель, складники, алгоритм
В. Шуляр
4-7
Уроки української літератури
Василь Симоненко. «Лебеді материнства». Компетентнісні літературні вправи
В. Коротюк
8-9
Українські народні думи. «Дума про козака Голоту». Урок-конструктор. 8 клас
Н. Рудніцька
10-13
Уроки зарубіжної літератури
Сетон-Томпсон «Лобо – володар Курумпо». Урок-мандрівка. 5 клас
Ж. Ільчишин
14-19
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Компетентнісні літературні вправи. 8 клас
Т. Лупашко
20-22
Класицизм у літературі та мистецтві. Комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич». Уроки культурологічного аналізу. 8 клас
О. Ніколенко, Н. Шпаковська
23-34
Дидактичніматеріали
Літературні диктанти. 8 клас
С. Бойко
35-36
Закулісся творчості письменника. Інтерактивні картки «Письменницький простір». 8 клас
Н. Черняєва
36-37
Творча лабораторія учителя
Проєктна технологія навчання «Жива книга»
В. Власюк
39-41
Бібліотерапія
Бібліотерапевтичне читання та бібліотерапевтичний потенціал літературних творів
В. Шуляр, В. Гладишев
42-47
Науковці – школі
Світ у книзі / книга у світі: герменевтичний простір дитячого читання
Л. Мацевко-Бекерська
48-53
Література і театр
Театральна педагогіка на уроках літератури в середній школі. Із досвіду роботи творчої групи
О. Мхитарян, Г. Пономаренко
54-55
Театральна педагогіка як засіб формування компетентних учнів-читачів. Робочі аркуші з літератури для семикласників
Л. Дмитрієва
56-64
Професійнемовлення вчителів
Норми наголошування у фаховій діяльності вчителя літератури: вимова іменників
А. Кузнєцова
65-68
Медіаосвіта
Формуємо медіакомпетентність: проєкти з інформатики за творчістю Г.-К. Андерсена
О. Захар, А. Шевченко
68-80