Комікс-адаптація як засіб мотивації учнів до читання

Автор(и)

  • С. Гарна
  • В. Козієва

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4.340475

Ключові слова:

комікс-адаптація, комікс, мотивація, читання

Анотація

У XXI ст. суспільство віддає перевагу візуально-образному вираженню думки, яке значно спрощує сприйняття інформації.
Коміксb— інформаційний продукт, який є зафіксованою на матеріальному носії зв’язною розповіддю, історією, відображеною в малюнках, які зазвичай супроводжуються короткими текстами. Термін «комікс» походить від англійського comic — комедійний, кумедний, комічний, смішний. Комікс є засобом швидкої й ефективної передачі інформації за рахунок одночасного використання графічних і вербальних компонентів. Його можна розглядати як окремий вид мистецтва і жанр літератури, що поступово набуває популярності.
«Батьком» коміксу вважається швейцарський художник і письменник Р. Тепфер. У 1837 р., намагаючись пояснити свої роботи, він висловив думку, що комікс має змішану природу та складається із серії малюнків, виконаних у формі ескізу. Кожний малюнок супроводжується однією чи двома рядками тексту. Малюнки без тексту мали б неоднозначне тлумачення, текст без малюнків був би просто незрозумілим. Але разом вони складаються у своєрідний роман, проте настільки своєрідний, що він схожий на роман не більше, ніж на щось інше подібне [4, с. 11].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-10-06

Як цитувати

Гарна, С., & Козієва, В. (2025). Комікс-адаптація як засіб мотивації учнів до читання. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (4), 18–20. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4.340475

Номер

Розділ

Наука – школі