Учитель — замовник стартапу, а учні — креативна команда, що втілює ідею в життя. Метод проєктів у контексті міжпредметної інтеграції
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.4.340482Ключові слова:
метод проєктів, стартап, міжпредметна інтеграціяАнотація
Як ефективно мотивувати учнів до активної участі на уроках та створити атмосферу захоплення навчанням? Які педагогічні прийоми сприятимуть глибокому засвоєнню знань, розвитку навичок критичного мислення, вміння працювати з різними джерелами інформації, аналізувати, систематизувати та презентувати здобуту інформацію? Як навчити школярів працювати в команді, планувати власну діяльність і об’єктивно оцінювати результати своєї роботи?
Звичайно, вчитель використовує проєктний метод навчання. Минулого навчального року до мене звернулися учні 10 класу з проханням замовити цифрові матеріали (ігри, творчі завдання, роздаткові матеріали). Отже, я була замовником майбутнього продукту навчального проєкту з технологій (вчитель Н. М. Андріяш).
Що запропонувати учням? Завдання, які надихають: не просто вправи для оцінки, а виклики, що перетворюють урок на майстерню життя, де учень здобуває досвід, а вчитель відкриває нові грані теми разом із класом.
Нумо, до роботи!
