Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329701Ключові слова:
Іван Карпенко-Карий, бібліотерапія, бібліотерапевтичне читання, читання, психологічна самодопомогаАнотація
Концепцію бібліотерапевтичного читання літературних творів як засобу психологічної самодопомоги вчителя та специфіки бібліотерапевтичного читання викладено авторами в окремій статті («Літературна освіта: теорія, методика, практика», № 1, с. 48-53). Розглянуто відміну бібліотерапевтичного читання від «звичайного», специфіку особистісних запитів учителя, особистісний характер бібліотерапевтичного потенціалу літературних творів, його зв’язок із родовою специфікою твору, особливості «золотого списку творів» учителя-читача.
Посилання
Карпенко-Карий І. Сто тисяч // URL: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1007
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-05-22
Як цитувати
Шуляр, В., & Гладишев, В. (2025). Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч». Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 68–72. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329701
Номер
Розділ
Бібліотерапія