Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»

Автор(и)

  • В. Шуляр доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо- естетичної освіти, заслужений учитель України, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
  • В. Гладишев доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329701

Ключові слова:

Іван Карпенко-Карий, бібліотерапія, бібліотерапевтичне читання, читання, психологічна самодопомога

Анотація

Концепцію бібліотерапевтичного читання літературних творів як засобу психологічної самодопомоги вчителя та специфіки бібліотерапевтичного читання викладено авторами в окремій статті («Літературна освіта: теорія, методика, практика», № 1, с. 48-53). Розглянуто відміну бібліотерапевтичного читання від «звичайного», специфіку особистісних запитів учителя, особистісний характер бібліотерапевтичного потенціалу літературних творів, його зв’язок із родовою специфікою твору, особливості «золотого списку творів» учителя-читача.

Посилання

Карпенко-Карий І. Сто тисяч // URL: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1007

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-22

Як цитувати

Шуляр, В., & Гладишев, В. (2025). Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч». Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 68–72. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329701

Номер

Розділ

Бібліотерапія