Книги-помічники. Розвиток креативного мислення на уроках літератури

Автор(и)

  • Н. Базильська учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури, Маньківський навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти І—ІІІ ступенів — гімназія» Маньківської селищної ради Черкаської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329698

Ключові слова:

Майкл Мікалко, креативне мислення, урок літератури

Анотація

Кожен урок у школі має на меті не лише пізнання чогось нового, це ще й шлях до успіху, перемоги над собою. Одним із етапів досягнення цього успіху є розвиток креативності, адже учні з розвиненим креативним мисленням вміють знаходити нестандартні рішення у стандартних ситуаціях і швидше «включаються» в роботу, у якій потрібно задіяти свою фантазію, уяву, проявити свої таланти. На жаль, універсального секрету, як розкрити творчий потенціал, ще не винайшли. Але ми ж знаємо, що творчість— це м’яз, який треба «прокачати». А хороша книжка — це чудовий супутник на шляху самовдосконалення, яка дарує не тільки знання, мотивацію, а й практичні інструменти для досягнення цілей та покращення якості життя.

Посилання

Клеон О. Кради як митець / пер. Г. Литвиненко. — Київ : Клуб сімейного дозвілля, 2021.b— 160 с.

Міхалко М. 21 спосіб мислити креативно / пер. Т. Бойка. — Київ : Клуб сімейного дозвілля, 2023. — 400 с.

Холл К. Сторітелінг, який не залишає байдужим / пер. О. Олійник. — Київ : Yakaboo Publishing, 2020. — 240 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-22

Як цитувати

Базильська, Н. (2025). Книги-помічники. Розвиток креативного мислення на уроках літератури. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 65–68. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329698

Номер

Розділ

Нові книжки