Зарубіжна література очима сучасного учня: мій досвід упровадження НУШ

Автор(и)

  • Л. Сиволоб учитель зарубіжної літератури, учитель-тренер НУШ, учитель вищої категорії, старший учитель, КЗ «Грушівський ліцей Грушівської сільської ради Дніпропетровської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329695

Ключові слова:

Нова українська школа, НУШ, зарубіжна література, учні

Анотація

Хто б міг подумати, що уроки зарубіжної літератури можуть перетворитися на справжню пригоду?
Цього навчального року я вирішила запровадити на своїх заняттях нові, інтерактивні методи. Результати перевершили всі мої очікування, а учні стали активними учасниками навчального процесу, демонструючи неймовірні творчі здібності та досягаючи високих результатів.
Нова українська школа — це не просто зміна навчальних програм, а справжня революція в освіті. Як учитель зарубіжної літератури, я з великим задоволенням взялася за апробацію нових підходів до своїх уроків. Ця стаття — розповідь про мій досвід, про виклики та перемоги, про те, як ми разом з учнями відкривали нові обрії.

Посилання

Ютуб канал Лариси Сиволоб // URL: https://www.youtube.com/channel/UCYyVxgI5ff2IPapgWKPmavg

Інструменти досягнення результатів освітньої діяльності: презентація Лариси Сиволоб // URL: https://docs.google.com/presentation/d/1AOp0bFBG-NixKho4gpcmtSF98E1VeVYc/edit?usp=sharing&ouid=111755244326371306473&rtpof=true&sd=true

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-22

Як цитувати

Сиволоб, Л. (2025). Зарубіжна література очима сучасного учня: мій досвід упровадження НУШ. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 56–59. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329695

Номер

Розділ

Дидактичні матеріали