Граємо в бінго: інноваційний підхід до уроків літератури

Автор(и)

  • Н. Черняєва учитель зарубіжної літератури, учитель вищої категорії, учитель-методист, ліцей № 136 м. Києва, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329687

Ключові слова:

гра, бінго, інноваційний підхід, урок літератури

Анотація

Коли я працювала над цією статтею, то вже весь світ уже знав, що «діти, народжені у 2025 році, будуть першими з нової групи однолітків — Generation Beta»: так писала газета «The New York Post» в останній день 2024 року. Ці діти «успадкують світ, який бореться з серйозними суспільними викликами», — зазначив у своєму блозі соціальний дослідник і футуролог Марк МакКріндл, який увів термін «покоління Альфа» (3). Що успадкує наступна генерація України та всього світу, з якими труднощами йому доведеться зіткнутися?
Звичайно, підґрунтя для успішного розвитку навичок майбутнього покоління вже сформовано. То чи всі вимоги, які висуває суспільство, здатна вирішити школа? Школа, як і суспільство, що постійно на-вчається, є місцем інновацій. Однією з вимог до сучасного випускника є мобільність, уміння ухвалювати рішення, відмовлятися від стереотипів, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати здобуті знання та вміння для творчого розв’язання проблем. Це відповідає ключовим компетентностям Нової української школи.

Посилання

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-22

Як цитувати

Черняєва, Н. (2025). Граємо в бінго: інноваційний підхід до уроків літератури. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 47–49. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329687

Номер

Розділ

Дидактичні матеріали