Інтерактивні онлайн-дошки – нові помічники вчителів та учнів

Автор(и)

  • О. Гвоздікова учитель зарубіжної літератури,b учитель вищої категорії, учитель-методист,b Нікопольська гімназія № 7 Нікопольської міської ради, Дніпропетровська область, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329683

Ключові слова:

інтерактивна онлайн-дошка

Анотація

Із самого початку своєї педагогічної діяльності я хотіла, щоб усі матеріали до теми відповідали сучасним вимогам, були чітко структуровані, доступ ні і мені, і моїм учням. За цифрової ери мрії стали реальністю. Нині кожен учитель може мати власний блог, сайт, зберігати інформацію на таких ресурсах, як Canva, Padlet тощо.
Авторський колектив під керівництвом Ольги Ніколенко створив унікальні матеріали, які розмістив на платформах до підручників із зарубіжної літератури. Ці платформи мають багато переваг для навчання школярів. Вони доступні з будь-якого пристрою, що має доступ до інтернету. Усі матеріали структуровані за видами діяльності та зберігаються в одному місці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-22

Як цитувати

Гвоздікова, О. (2025). Інтерактивні онлайн-дошки – нові помічники вчителів та учнів. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 45–47. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329683

Номер

Розділ

Цифрові ресурси