Образи між рядками: ШІ як співтворець літератури

Автор(и)

  • В. Гладун учитель-методист зарубіжної літератури ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Нове Місто Добромильської міської ради Львівської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329675

Ключові слова:

штучний інтелект, література, діджиталізація

Анотація

Метою освіти є всебічний розвиток особистості, але освіта має в свою чергу швидко реагувати й на виклики сьогодення, тому сучасний освітній процес в Україні трансформується та діджиталізується.
Перед педагогами постає питання пошуку та застосування зручних онлайн-сервісів для організації викладання у школі. У цифровому світі вчителі мають володіти не тільки традиційними педагогічними навичками, а й цифровою компетентністю. Також потрібно пам’ятати, що сучасна учнівська молодь сформувалася в умовах інформаційного середовища, зокрема в результаті масового поширення мобільних технологій та інтернету, тому потребою здобувачів освіти є сприйняття інформації за допомогою яскравих образів, постів, що сприяють процесу засвоєння знань, критичному та креативному мисленню. Без урахування цих змін неможливо організувати ефективне навчання школяра.

Посилання

22 цитати Тараса Шевченка. Режим доступу: https://spadok.org.ua/taras-shevchenko/22-tsytaty-tarasa-shevchenka

27 найпопулярніших поезій Тараса Шевченка. Режим доступу: https://osvitanova.com.ua/posts/4740-27-naipopuliarnishykh-poezii-tarasa-shevchenka

Сервіс «Leonardo ai». Режим доступу: https://app.leonardo.ai/

Сервіс «Microsoft designer». Режим доступу: https://designer.microsoft.com/

Сервіс «Playground». Режим доступу: https://playground.com/

Сервіс «Word art». Режим доступу: https://wordart.com/

Тарас Шевченко. Зібрання творів: У 6 т. — К., 2003. — Т. 1: Поезія 1837-1847. — С. 124-126; С. 631-633. Режим доступу: http://litopys.org.ua/shevchenko/shev1.htm, вільний. — Назва з екрана. — Т. Г. Шевченко «Поезія 1837-1847»

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-07

Як цитувати

Гладун, В. (2025). Образи між рядками: ШІ як співтворець літератури. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (2), 32–37. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329675

Номер

Розділ

Візуалізована література