Конструювання тем інтегрованих літературних занять до курсу «Література (українська та зарубіжна)»
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.2.329669Ключові слова:
інтегровані літературні заняття, літератураАнотація
Мета статті: запропонувати моделі конструювання тем інтегрованих літературних занять за технологією проблемного навчання. Завдання передбачає розроблення алгоритму і типології та демонстрування моделі сконструйованих на засадах технології проблемного навчання тем літературних занять до інтегрованого курсу «Література (українська та зарубіжна), 8 клас» за редакцією Ольги Ніколенко.
Посилання
Шуляр В. І. Компетентнісні літературні вправи (зарубіжна література, інтегрований курс «Література») у 2-х частинах. Ч. 1 : практико-орієнтована монографія / В. І. Шуляр. — Миколаїв : центр редакційно-видавничої діяльності МОІППО, 2024а. — 197 с. — (Серія «Методика літератури, умотивована любов’ю»).
Шуляр В. І. Компетентнісні літературні вправи (зарубіжна література, інтегрований курс «Література») у 2-х частинах. Ч. 2 : практико-орієнтована монографія / В. І. Шуляр. — Миколаїв : центр редакційно-видавничої діяльності МОІППО, 2024б. — 210 с. — (Серія «Методика літератури, умотивована любов’ю»).
Шуляр В. І. Ноомодель інтелігентного читача. Серія «Методика літератури, умотивована любов’ю» : практико-орієнтована монографія / В. І. Шуляр. — Миколаїв : центр редакційно-видавничої діяльності МОІППО, 2024в. — 202 с.
Шуляр В. І. Технологія проблемного навчання в системі компетентнісної літературної освіти // Педагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». — 2024г. — Випуск 56. — 178 с. — С. 17—24.
Шуляр В. І. Ціннісно-етичні норми і ставлення в системі літературної освіти учнів-читачів Нової української школи (теоретико-методологічна візія). І частина : практико-орієнтована монографія / В. І. Шуляр. — Миколаїв : ОІППО, 2022. — 225 с.