Ромео — зірка соцмереж. Оцінювання в ролях як інструмент НУШ

НУШ

Автор(и)

  • Н. Черняєва

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336584

Анотація

Наріжним каменем реформи шкільної освіти до сьогодні є система оцінювання, оскільки нові закони, державні стандарти, програми та навіть найкращі підручники не можуть суттєво підвищити якість освіти, якщо система оцінювання залишиться незмінною. От я і питаю сама себе: як оцінити вираження емоцій та управління ними, висловлення власної думки, аналіз ситуацій, пошук альтернативних рішень, мирне вирішення конфліктів і відповідальність за свої дії? [2].
Професія вчителя вимагає постійного збагачення, розширення знань методики оцінювання учнів.
Одне з них — це формувальне оцінювання, тобто оцінювання під час навчання і «для навчання» (англ.b— «assessment for learning»). «Формувальне» (англ. — «formative») — тому що, на відміну від підсумкового, має на меті формування (або форматування) навчального процесу з урахуванням навчальних потреб кожного учня задля більш ефективного формування необхідних знань, умінь та ставлень [1].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-04

Як цитувати

Черняєва, Н. (2025). Ромео — зірка соцмереж. Оцінювання в ролях як інструмент НУШ: НУШ. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (3), 43–45. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336584

Номер

Розділ

Технології оцінювання результатів навчання учнів