Стратегія «мультитекст уроку» на заняттях мовно-літературної освітньої галузі (на прикладі інтерактивних плакатів)

Автор(и)

  • Г. Гич

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336582

Ключові слова:

мультитекст уроку, інтерактивний плакат

Анотація

Актуальність теми методичних матеріалів.
Першим наскрізним умінням здобувачів освіти Нової української школи є вміння «читати з розумінням». Це окреслює чітке завдання перед учителями-філологами: навчити учнів смислового читання, що в широкому розумінні передбачає формування і розвиток читацької компетентності школярів. Обґрунтовуючи ціннісно-етичну мету заняття, Василь Шуляр зазначає: «На такому занятті школярі оволодівають прийомами роботи з художнім твором, видами читання та переказування, здатністю аналізувати, інтерпретувати, за потреби реінтерпретувати прочитане в зіставленні під час компаративного або порівняльного аналізу з іншими літературними та/або мистецькими текстами» [8, с. 123].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-04

Як цитувати

Гич, Г. (2025). Стратегія «мультитекст уроку» на заняттях мовно-літературної освітньої галузі (на прикладі інтерактивних плакатів). Літературна освіта: теорія, методика, практика, (3), 38–42. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336582

Номер

Розділ

Наука – школі