Як не перетворитися на ліліпута? Пленерний урок розвитку мовлення за романом Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» (9 клас)
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336579Ключові слова:
пленарний урок, розвиток мовлення, Джонатан Свіфт, Мандри ГуллівераАнотація
Мета:
формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; громадянська і соціальна компетентність; екологічна грамотність і здоровий спосіб життя; ініціативність і підприємливість; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя;
формування предметних компетентностей:
розвиток зв’язного мовлення; розвиток образного й логічного мислення; навички літературознавчого аналізу; розвиток творчих навичок;
формування вмінь зіставляти, порівнювати, робити висновки; сприяти вихованню любові до книги, мистецтва, природи, гуманності, справедливості, вмінню цінувати людину за її вчинками.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-08-04
Як цитувати
Круглій, М. (2025). Як не перетворитися на ліліпута? Пленерний урок розвитку мовлення за романом Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» (9 клас). Літературна освіта: теорія, методика, практика, (3), 30–32. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336579
Номер
Розділ
Уроки зарубіжної літератури