Як не перетворитися на ліліпута? Пленерний урок розвитку мовлення за романом Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» (9 клас)

Автор(и)

  • М. Круглій

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336579

Ключові слова:

пленарний урок, розвиток мовлення, Джонатан Свіфт, Мандри Гуллівера

Анотація

Мета:
 формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; громадянська і соціальна компетентність; екологічна грамотність і здоровий спосіб життя; ініціативність і підприємливість; математична компетентність; уміння вчитися впродовж життя;
 формування предметних компетентностей:
розвиток зв’язного мовлення; розвиток образного й логічного мислення; навички літературознавчого аналізу; розвиток творчих навичок;
формування вмінь зіставляти, порівнювати, робити висновки; сприяти вихованню любові до книги, мистецтва, природи, гуманності, справедливості, вмінню цінувати людину за її вчинками.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-04

Як цитувати

Круглій, М. (2025). Як не перетворитися на ліліпута? Пленерний урок розвитку мовлення за романом Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера» (9 клас). Літературна освіта: теорія, методика, практика, (3), 30–32. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.3.336579

Номер

Розділ

Уроки зарубіжної літератури