Формуємо медіакомпетентність: проєкти з інформатики за творчістю Г.-К. Андерсена

Автор(и)

  • О. Захар кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
  • А. Шевченко методистка, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1.329219

Ключові слова:

медіакомпетентність, проєкт, інформатика, Г.-К. Андерсен, проєктна діяльність

Анотація

Залучення школярів до проєктної діяльності є ефективним способом розвитку їхніх ключових компетентностей, формування творчої особистості, яка здатна критично мислити, опрацьовувати інформацію, досліджувати поставлені питання, пропонувати шляхи розв’язання проблем. Під час реалізації проєктів в учнів 3—6 класів не тільки розвиваються навички критичного й творчого мислення, а й відбувається усвідомлення і формування моральних цінностей, етичної поведінки.
У сучасному освітньому процесі проєктна робота посідає особливе місце, оскільки вона відкриває широкі можливості для застосування, інтеграції та поглиблення знань з різних освітніх галузей, прояву ініціативності, проведення досліджень, що базуються на співпраці, активному пошуку, креативності. Така діяльність сприяє розвитку пізнавальних навичок учнів, формуванню вміння самостійно конструювати свої знання, орієнту-ватися в інформаційному просторі тощо.

Опубліковано

2025-05-12

Як цитувати

Захар, О., & Шевченко, А. (2025). Формуємо медіакомпетентність: проєкти з інформатики за творчістю Г.-К. Андерсена. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (1), 68–80. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1.329219

Номер

Розділ

Медіаосвіта