Світ у книзі / книга у світі: герменевтичний простір дитячого читання
DOI:
https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1.329210Ключові слова:
герменевтичний простір, дитяче читання, читанняАнотація
Розмови та дискусії про сучасну літературну освіту безпосередньо пов’язані та значною мірою зумовлені проблематикою читання як цілісного феномену.
Складний комплекс чинників, що впливають на читання як процес, дають підстави окреслити контури горизонту, в якому розгортаються психолого-педагогічні, нейрофізіологічні, когнітивні, літературознавчі, методично-дидактичні дискусії.
Посилання
Еко У., Кар’єр Ж.-К. Не сподівайтеся позбутися книжок. Львів : Видавництво Старого Лева, 2015. 256 с.
Жижко Т. А. Філософія академічної освіти: монографія. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. 404 с.
Зеленов Є. Цифрове покоління: ризики, переваги, засоби взаємодії. Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2018. Т. 5. № 86. С. 46—56.
Зубрицька М. Homo legens: читання як соціокультурний феномен. Львів : Літопис, 2004. 352 с.
Ізер В. Процес читання: феноменологічне наближення. Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / За ред. М. Зубрицької. Львів : Літопис, 2001. С. 349—367.
Літературознавчий словник-довідник / Р. Т. Гром’як, Ю. І. Ковалів, В. І. Теремко. Київ : ВЦ «Академія», 1997. 752 с.
Огар Е. Дитяча книга: проблеми видавничої підготовки. Львів : Аз-Арт, 2002.
Папуша О. Наратив дитячої літератури: специфіка художнього дискурсу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філолог. наук. Тернопіль, 2004.
Славова М. Попелюшка літератури у дзеркалі науки. Славова М. Попелюшка літератури. Теоретичні аспекти літератури для дітей. Київ : Видавн.-поліграф. центр «Київський університет», 2002. С. 7—16.
Франко І. Переднє слово. Зольцман Х. Книжка приказок про те, як не належиться поводитися з дітьми. Львів, 1900.