Бібліотерапевтичне читання та бібліотерапевтичний потенціал літературних творів

Автор(и)

  • В. Шуляр доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, заслужений учитель України, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна
  • В. Гладишев доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1.329205

Ключові слова:

бібліотерапевтичне читання, бібліотерапевтичний потенціал, бібліотерапія, читання, психологічна самодопомога

Анотація

Метою статті є презентація можливостей бібліотерапевтичного читання як засобу психологічної самодопомоги та виявлення специфіки бібліотерапевтичного потенціалу літературних творів української та зарубіжної літератур у їхній родовій своєрідності.

Посилання

Гладишев В. В., Гладишева С. О. Бібліотерапевтичне читання — інструмент психологічної самодопомоги вчителя / В. В. Гладишев, С. О. Гладишева. — Миколаїв : Вид. відділ ОІППО, 2020. — 96 с.

Книголікування. — Режим доступу: http://surl.li/umxmg (дата звернення — 23.12.2024 р.).

Ось чому психологи радять читати щодня. — Режим доступу: https://ukr.media/psihologiya/462659/ (дата звернення — 24.12.2024 р.).

Шуляр В. І., Гладишев В. В. Бібліотерапевтичний потенціал літературних творів / В. І. Шуляр, В. В. Гладишев // Вересень. Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал.b— 2022. — № 1. — С. 38—49. DOI:https://doi.org/10.54662/veresen.1.2022

Опубліковано

2025-05-12

Як цитувати

Шуляр, В., & Гладишев, В. (2025). Бібліотерапевтичне читання та бібліотерапевтичний потенціал літературних творів. Літературна освіта: теорія, методика, практика, (1), 42–47. https://doi.org/10.33989/3083-6387.2025.1.329205

Номер

Розділ

Бібліотерапія